Załącznik nr do siwz część zamówienia – pomoce dydaktyczne Z



Pobieranie 380.63 Kb.
Data01.01.2018
Rozmiar380.63 Kb.



Załącznik nr 1 do SIWZ

Część 1 zamówienia – pomoce dydaktyczne Z.1



Lp.

Lokalizacja – miejsce dostawy/ montażu/uruchomienia

Nazwa przedmiotu zamówienie

Opis parametrów, jakie musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia – wymagania minimalne.

Jedn. miary

Ilość



SP Okrzeja

Drewniane klocki małe i duże

Zestaw kolorowych klocków w różnych rozmiarach. W zestawie minimum 30 klocków.

sztuka

10



SP Okrzeja

Program multimedialny

Program do prowadzenia zajęć ukierunkowanych na rozwój pamięci, spostrzegawczości, koncentracji i myślenia przyczynowo-skutkowe. Zawierający multimedialne gry edukacyjne oraz szczegółowe scenariusze zajęć. Do wykorzystywania podczas zajęć grupowych z użyciem tablicy interaktywnej lub projektora multimedialnego. Gry zawierające także wiele elementów edukacyjnych, dostarczających wiedzy o otaczającym świecie np. poznawanie gatunków zbóż, kwiatów, drzew, zwierząt, tradycji świątecznych, miast Polski, flag państw, zasad sortowania odpadów. Zróżnicowanie poziomu trudności. Zawartość programu: 80 gier edukacyjnych zebranych w 4 programach multimedialnych, gotowe scenariusze zajęć, dodatkowe materiały dydaktyczne: zestaw kilkudziesięciu prezentacji multimedialnych oraz konspektów pogadanek nawiązujących do tematów zajęć, bogaty zbiór gotowych do wydrukowania kart pracy, atrakcyjny zestaw motywacyjny: komplet dyplomów, karty motywacyjne z naklejkami. Licencja wielostanowiskowa na 15 stanowisk z możliwością dokupienia dodatkowych stanowisk. Nośnik: Pendrive lub CD/DVD

sztuka

1



SP Okrzeja

Karty do gry

Karty do gry Piotruś, w której dzieci dobierają w pary karty przedstawiające pasujące do siebie elementy.

sztuka

10



SP Okrzeja

Gra planszowa – typ 1

Gra logiczna polega na ułożeniu kostek zgodnie ze wzorem na odsłoniętej karcie ze stosu „kart wzorów”. Czas na ułożenie odmierzany jest przez klepsydrę. Gra ćwicząca: spostrzegawczość, pamięć i wyobraźnię przestrzenną. W zestawie minimum 20 kolorowych kostek; 50 kart ze wzorami; klepsydra; 100 żetonów; instrukcja.

sztuka

3



SP Okrzeja

Gra planszowa – typ 2

Zestaw gier edukacyjnych ćwiczących spostrzegawczość refleks i pamięć. W zestawie minimum 8 gier, 4 dwustronne plansze (wym. min. 20 x 15 cm); 100 żetonów.

sztuka

3



SP Okrzeja

Gra planszowa – typ 3

Gra planszowa oraz książeczka z bajką o Czerwonym Kapturku. W zestawie minimum: plansza do gry, 4 pionki, kostka, instrukcja do gry.

sztuka

3



SP Okrzeja

Gra planszowa – typ 4

Gra planszowa oraz książeczka z bajką o Jasiu i Małgosi. W zestawie minimum: plansza do gry, 4 pionki, kostka, instrukcja do gry.

sztuka

3



SP Okrzeja

Gra planszowa – typ 5

Gra planszowa zapraszamy do sklepu na wielkie zakupy. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy w wieku od 7 do 100 lat. W zestawie minimum: plansza do gry, 4 pionki, kostka, banknoty, instrukcja do gry.

sztuka

3



SP Okrzeja

Żetony do liczenia

Kolorowe, transparentne żetony do liczenia. W zestawie minimum 250 szt. przynajmniej w 5 kolorach.

sztuka

7



SP Okrzeja

Liczmany

Zabawka edukacyjna w kształcie warzyw i owoców, umożliwiająca: liczenie, sortowanie według kolorów lub według tego co lubię/czego nie lubię. Minimum 150 szt. elementów.

sztuka

12



SP Okrzeja

Zegar magnetyczny

Kolorowy zegar magnetyczny umożliwiający naukę dokonywania odczytów zegarowych. Zestaw zawiera: tablicę magnetyczną z tarczą zegarową podzieloną na minuty, kwadranse i godziny, 2 wskazówki ruchome i 40 elementów do zapisu wskazań zegara

sztuka

3



SP Okrzeja

Patyczki do liczenia – typ 1

Pomoc do nauki przeliczania, sortowania, mierzenia, dodawania i odejmowania. Zestaw patyczków o dł. minimum 5 cm: min. 1000 szt. i śr. 3 mm

sztuka

2



SP Okrzeja

Patyczki do liczenia – typ 2

Pomoc do nauki przeliczania, sortowania, mierzenia, dodawania i odejmowania. Zestaw patyczków o dł. minimum 10 cm: min. 1000 szt. i śr. 3 mm

sztuka

2



SP Okrzeja

Zestaw magnetyczny

Zestaw tafelków magnetycznych z warzywami, owocami, kolorami, cyframi oraz znakami matematycznymi. Tafelki można wykorzystywać do przeliczania, sortowania, tworzenia wzorów i układania równań, umieszczając je na tablicy szkolnej lub magnetycznej. W zestawie instrukcja z wieloma wariantami gier i wieloma propozycjami edukacyjnych zabaw. Minimum 120 tafelków magnetycznych.

sztuka

8



SP Okrzeja

Słomki konstrukcyjne

Zestaw słomek z tworzywa sztucznego oraz łączników, pozwalających na łatwe i wielokrotne łączenie słomek ze sobą. Możliwość tworzenia różnych form - od płaskich figur po duże, bardzo skomplikowane konstrukcje. Zestaw składający się minimum z 500 elementów o dł. minimum 17 cm cm i 50 elementów o dł. 10 cm.

sztuka

1



SP Okrzeja

Domina do liczenia

Gra oparta jest na zasadach domina. Składa się z 28 elementów (kamieni) i polega na dokładaniu ich jeden do drugiego tak aby stykały się takimi samymi obrazkami.

sztuka

8



SP Okrzeja

Kostki do gry

Kostki oczkowe nadające się do gier planszowych. szer. ścianki minimum 15 mm. Wykonane z dobrej jakości tworzywa sztucznego. Zapakowane w plastikowe wiaderko minimum 100 szt. w pięciu kolorach

sztuka

2



SP Okrzeja

Zestaw tabliczek

Tabliczki wykonane z tworzywa sztucznego przeznaczone do układania żetonów. Tabliczki po jednej stronie posiadają puste pola o śr.25 mm po drugiej zaś liczby od 1 do 20. Pomocne przy nauce dodawania, odejmowania, wprowadzaniu pojęć liczb parzystych i nieparzystych. Zestaw zawierający min. 10 szt. o min. dł. 25 cm.

sztuka

2



SP Okrzeja

Figury geometryczne

Komplet figur geometrycznych w czterech kolorach i czterech rozmiarach. Kształtowaniu pojęcia o: wielkości, koloru, ilości i kształtu. Skład zestawu: min. 80 kolorowych figur; taśma magnetyczna .Wymiary min. kwadratów : 12,10,8, 6 cm

sztuka

7



SP Okrzeja

Tabliczki z cyframi

Zabawka edukacyjna w formie lizaków z nadrukowanymi cyferkami. Minimalne wym. 12 x 7 cm

sztuka

8



SP Okrzeja

Konstrukcje geometryczne

Zestaw elastycznych patyczków do budowania figur geometrycznych, łączących się ze sobą zatrzaskami. Minimalna zawartość zestawu: 70 szt., min. 5 długości w 5 kolorach.

sztuka

2



SP Okrzeja

Program multimedialny do nauki matematyki

Program przeznaczony dla dzieci w wieku 6-13 lat. Posiadający różne poziomy trudności do wyboru, zawiera dodatkowo ćwiczenia ruchowe. Ćwiczenia z matematyki uczące: umiejętności matematycznych, sprawnego liczenia, logicznego myślenia, spostrzegawczości i szybkości reakcji, sprawności umysłu i zapamiętywania, angażowania się w osiągnięcie celu, wyrażania uczuć i emocji. Nośnik: Pendrive lub CD/DVD.

sztuka

2



SP Okrzeja

Gra matematyczna

Gra matematyczna zoo pozwala wziąć udział w wyprawie mającej na celu odszukanie zagrożonych gatunków zwierząt, a następnie stworzenie na ich temat raportu, wymagającego podstawowych obliczeń oraz logicznego wnioskowania. Gra powinna zawierać : setki interaktywnych ćwiczeń, opcje śledzenia postępów w nauce (rejestr wyników, tablica rekordzistów), zabawy doskonalące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej. Zakres zagadnień: dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych w zakresie od 1 do 20, uzupełnianie i porządkowanie liczb od 1 do 100 w ciągu, porównywanie powierzchni pól figur geometrycznych, grupowanie elementów według wybranej kategorii, dodawanie liczb naturalnych z wykorzystaniem waluty, łączenie figur przestrzennych z ich podstawami.
Nośnik: płyta CD/DVD

sztuka

2



SP Okrzeja

Rzymskie liczby

Zestawy ułatwiające naukę cyfr rzymskich, po jednej stronie kartonika są cyfry rzymskie, po drugiej arabskie. Zestaw składa się z minimum 20 kart drukowanych dwustronnie.

sztuka

4



SP Okrzeja

Drewniane figury

Zestaw różnych kolorowych figur geometrycznych (np. koło, kwadrat, prostokąt, trójkąt). W skład zestawu wchodzi minimum: 50 figur, 10 kartonów ze szkicami przedstawiającymi różne mozaiki (zadrukowanych dwustronnie - 20 wzory, ofoliowanych, formatu A4), na których należy układać figury geometryczne komponując różne wzory.

sztuka

6



SP Okrzeja

Liczmany guziki

Zestaw liczmanów-guzików w różnych kształtach i kolorach ze sznurówkami do nawlekania. Zestaw zawierający minimum: 80 szt. guzików i 5 sznurówek do nawlekania.

sztuka

8



SP Okrzeja

Plansze - rośliny

Plansze prezentujące produkty, które powstają z roślin uprawnych. Przy nazwach roślin powinny znaleźć się fotografie przedstawiające wygląd kłosa, owocu lub bulwy przed przetworzeniem. Format minimum: 60 x 80 cm, dwustronnie laminowane.

sztuka

2



SP Okrzeja

Plansze - zjawiska

Plansze prezentujące zjawiska pogodowe i sposoby dbania o naszę planetę. Format minimum: 60 x 80 cm, dwustronnie laminowane.

sztuka

2



SP Okrzeja

Gra matematyczna

Gra matematyczna poprzez rozwiązywanie zadań matematycznych uruchamia wesołe miasteczko. Gra powinna zawierać: setki interaktywnych ćwiczeń, opcje śledzenia postępów w nauce (rejestr wyników, tablica rekordzistów), zabawy doskonalące spostrzegawczość, stopniowalny poziom trudności zadań, pomoc w formie dźwiękowej. Zakres zagadnień: dodawanie i odejmowanie liczb naturalnych w zakresie od 1 do 30, porównywanie liczb i określanie liczebności zbiorów; mnożenie jako dodawanie jednakowych składników; liczby jedno- i dwucyfrowe; ciągi malejące i rosnące; rozkład liczby naturalnej na czynniki; obliczanie pola powierzchni figur prostych. Nośnik: CD/DVD

sztuka

2



SP Okrzeja

Program wspomagający naukę matematyki

Interaktywne oprogramowanie przedmiotowe wspomagające nauczanie matematyki w szkole podstawowej dla klas 4-6. Tematy jakie powinno zawierać oprogramowanie:
• Figury płaskie, kąty, bryły, siatki brył, obwód, pole powierzchni, figury przystające, symetria, odbicia lustrzane, translacja;
• Przedstawienia i interpretacja danych;
• Liczby parzyste i nieparzyste, ułamki zwykłe i dziesiętne, procenty, proporcja i stosunek, liczby pierwsze, czynniki, wielokrotność, kwadraty liczb, obrazkowe ciągi, ciągi liczbowe, liczby trójkątne, funkcje, równania, zadania tekstowe, kalkulator;
• Mnożenie i dzielenie, mnożenie z użyciem kalkulatora, dzielenie pisemne, dzielenie większych liczb, ułamki dziesiętne, zaokrąglanie liczb i ułamków, porównywanie ułamków, liczenie w pamięci;
• Kombinacje liczb, porównywanie liczb, cyfra zero, metody dodawania i odejmowania, liczby ujemne;
Współrzędne punktu, przeliczanie jednostek;
• Ułamki, liczby mieszane i ułamki równe, zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne oraz dziesiętnych na zwykłe, porównywanie ułamków, reszta z dzielenia jako ułamek.
Licencja na szkołę.

sztuka

1



SP Okrzeja

Kurs angielskiego

Interaktywny kurs języka angielskiego. Składający się minimum z trzech poziomów zaawansowania: od poziomu dla początkujących do poziomu dla średnio zaawansowanych (Beginner, Pre-intermediate, Intermediate). Rodzaje lekcji występujących w kursie:
• Lekcje regularne wprowadzające i ćwiczące nowy materiał językowy.
• Lekcje powtórzeniowe pomagające podsumować, uporządkować i dodatkowo utrwalić materiał zawarty w lekcjach regularnych w danym rozdziale.
• Lekcje wideo zawierające dodatkowy materiał wideo, o tematyce nawiązującej do tematów poruszanych w pozostałych lekcjach danego rozdziału, wraz z tekstami i kompletem ćwiczeń.
• Lekcje testowe pozwalające sprawdzić stopień przyswojenia materiału.
• Testy podsumowujące znajdujące się na końcu każdego poziomu zaawansowania (jeden test na cały poziom).
Kurs zawierający test umiejętności - tzw. Placement Test - generowany indywidualnie dla każdego użytkownika.
Program pozwalający ocenić poprawność wymowy poprzez nagranie wymowy użytkownika i porównanie go z nagraniem anglojęzycznego lektora, oraz wskazanie miejsca popełniania ewentualnych błędów.
W zestawie: płyta CD lub DVD z programem, płyta CD-audio z nagraniami pochodzącymi z kursu. Program zawierający interaktywne ćwiczenia, nagrania, zdjęcia, ilustracje, filmy wideo, animacje i symulacje oraz gry językowe, słownik, zbiór zasad gramatycznych.

sztuka

1



SP Krzywda

Bingo

Zabawa w odszukiwanie właściwej części ułamkowej pozwala utrwalić nazywanie ułamków. Nauczyciel czyta nazwę ułamka z kartonika wywoławczego. Dziecko, które ma ilustrację wywołanego ułamka na swojej planszy i zgłosi się jako pierwsze, otrzymuje żeton. Wygra uczeń, który jako pierwszy zakryje trzy pola planszy w rzędzie. W zestawie minimum: 36 plansz (o wym. min. 16 x 21 cm), 60 kartoników "wywoławczych" z figurami (o wym. min. 6 x 5 cm), 500 kartonowych żetonów, instrukcja.

sztuka

1



SP Krzywda

Tablica magnetyczna z przyborami

Wysokiej jakości przybory tablicowe dostępne w obszernym 6-elementowym komplecie ze wskaźnikiem. Przybory dostarczane wraz z tablicą ścienną do powieszenia. Zawartość: cyrkiel na przyssawkach - linijka z podziałką cm/dm (100 cm) - kątomierz dwukierunkowy (50 cm) - ekierka równoramienna 90-45-45 (60 cm) - ekierka różnoboczna 30-60-90 (60 cm) - wskaźnik (100 cm) - tablica ścienna (wym. min. 100 x 55 cm)

sztuka

3



SP Krzywda

Magnetyczna oś liczbowa

Zestaw minimum 22 kolorowych elementów magnetycznych nadrukowanych na pełnej folii magnetycznej, umożliwiających prezentację osi liczbowej lub prostokątnego układu współrzędnych na dowolnej powierzchni magnetycznej (metal, tablica szkolna) bez użycia podklejanych fragmentów folii magnetycznej.
Zestaw zawierający minimum: 2 osie liczbowe czarne, każda długości min. 42 cm (szer. min. 45 mm) - 2 osie liczbowe czerwone, każda długości min. 42 cm (szer. min. 45 mm) - 2 znaki dodawania (czarny i czerwony) - 2 znaki odejmowania (czarny i czerwony) - 2 punkty pełne czarne - 2 punkty pełne czerwone - 2 punkty z konturem czarnym - 2 punkty z konturem czerwonym - 2 zwroty-wskaźniki pełne czarne - 2 zwroty-wskaźniki pełne czerwone - 2 zwroty-wskaźniki z konturem (czarnym i czerwonym). Każda oś ma być podzielona na 4 duże odcinki, te podzielone na pięć mniejszych, a każdy mniejszy na pół. Umożliwi to różne oznaczanie odcinków oraz stosowanie różnych skal, opisywanie na osi jedności, ułamków, dziesiętnych części, jednostek dodatnich i ujemnych.

sztuka

2



SP Krzywda

Paski do budowy figur geometrycznych

Zestaw pasków minimum o 8 różnych długościach. Każdy element posiadający kilka równoramiennie rozłożonych otworów, które umożliwią łączenie. Paski łączy się ze sobą dzięki zatyczkom. Paski umożliwiające przeprowadzenie ćwiczeń z zakresu geometrii: badanie kątów, własności figur (czworokątów i wielokątów). W skład zestawu wchodzi minimum 68 pasków, 200 metalowych zatyczek.

sztuka

1



SP Krzywda

Bryły geometryczne

Zestaw zawierający minimum 8 różnych brył wykonanych z przeźroczystego tworzywa z wyjmowalną podstawą. Każda bryła posiada swoją siatkę wykonaną z kolorowego tworzywa. Bryły, które można napełniać wodą lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości figur.

sztuka

1



SP Krzywda

Cyrkiel

Cyrkiel jako oprzyrządowanie tablicy. Wykonany jest z drewna liściastego. Ramiona połączone stalową śrubą z nakrętką skrzydełkową. Jedno ramię ma metalowy uchwyt na kredę lub pisak, na drugim można wymiennie oprawić jednonożną lub trójnożną podstawkę z przyssawkami gumowymi. Cyrkiel dostarczany z jednonożną przyssawką. Minimalne wymiary: 48 x 2 x 4 cm.

sztuka

1



SP Krzywda

Gra matematyk

Gra polegająca na losowaniu kolejno z worka cyfr i znaków działań matematycznych, z których gracze starają się ułożyć jak najszybciej działanie, którego wynikiem jest jedna z liczb przedstawionych na odkrytej karcie. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej prawidłowych działań. Gra służy ćwiczeniu umysłu, jednocześnie stanowi swego rodzaju trening liczenia.

Minimalna zawartość opakowania:

• 72 tabliczki z liczbami

• 36 tabliczek znaków

• 55 kat liczb

• worek


• klepsydra

• instrukcja

Gra przeznaczona od 2 do 4 graczy.


sztuka

2



SP Krzywda

Gra wyścig z matematyki

Gra polegająca na tym by z rozłożonych na stole liczb i znaków matematycznych, jak najszybciej ułożyć działanie, którego wynik będzie zgodny z liczbą pola planszy, na której stanie pionek.

Gra zapewnia dobrą zabawę, uczy szybkiego liczenia i spostrzegawczości.

Minimalna zawartość pudełka:

• tabliczki z liczbami i znakami - 64 szt.

• plansza

• kostka


• instrukcja

sztuka

2



SP Krzywda

Gra zagadki matematyczne

Opracowanie zbiorowe w formie nietypowej książki o niewielkim formacie spiętej plastikową śrubką. Zawarte na jej kartach matematyczne zagadki i łamigłówki obejmują tematy pojawiające się w 4 pierwszych klasach szkoły podstawowej.

Książeczka zawiera min.120 stron różnego rodzaju zagadek uczących logicznego myślenia oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów matematycznych.



sztuka

1



SP Krzywda

Gra trójkąt matematyczny

Pomoc matematyczna w formie okrągłej, drewnianej podstawy z sześcioma wgłębieniami z jednej (Mały Trójkąt) i dziesięcioma wgłębieniami z drugiej strony (Duży Trójkąt). W komplecie znajduje się min. 10 krążków oznaczonych dwustronnie liczbami od 1 do 10 (w kolorze czerwonym i niebieskim)

Ta nietypowa gra stanowi cenne uzupełnienie w utrwalaniu umiejętności rachunkowych: dodawania i odejmowania w zakresie 25, rozkładania liczb na składniki, dopełniania do 10, 20 oraz zadanej liczby, porównywania różnicowego.



sztuka

1



SP Krzywda

Gra kasa

Gra przeznaczona dla 2-4 osób. Zawiera rekwizyty którymi są imitacje monet i banknotów. W trakcie gry pionki graczy przemieszczają się po planszy. W zależności od ich położenia, gracze "kupują" towary, których obrazki wraz z ceną umieszczone są na każdym polu planszy. Gracze w swojej kolejce odliczają z kasy właściwą ilość pieniędzy, kupują towar, a sprzedający musi poprawnie obliczyć i wydać resztę. Gra, bawiąc, uczy dzieci operacji z wykorzystaniem pieniędzy. Dzieci uczą się i ćwiczą obliczanie właściwych kwot potrzebnych na zakupy i do prawidłowego wydawania reszty.

Gra dla graczy w wieku powyżej 7 lat.

Minimalna zawartość pudełka:

• plansza,

• 4 pionki,

• kostka,

• 50 żetonów,

• po 25 sztuk banknotów 200, 100, 50, 20, 10 zł,

• po 4 sztuki monet 5, 2, 1zł, 50, 20, 10, 5, 2, 1gr ,

• pojemnik na pieniądze,

• instrukcja.


sztuka

1



SP Krzywda

Gra czas

Opakowanie zawiera zestaw gier i ćwiczeń, które w przystępny sposób przybliżą zagadnienia związane z odczytywaniem godzin i zrozumieniem ich zapisu. Poszczególne warianty gry zostały ułożone według poziomu skomplikowania – od najprostszych, aż po trudniejsze. Wszystkie warianty pozwalają na samodzielną zabawę, jak i grę drużynową.

Gra zawiera min. 4 warianty rozgrywki.

Zawierają one kilka prostych zabaw, które w zależności od wieku pomogą w nauce i utrwaleniu godzin i poprawnego zapisywania czasu.


sztuka

1



SP Krzywda

Gra krążki matematyczne

Gra polega na tym, iż uczestnicy gry starają się trafić do tarczy z punktowanymi polami strzelając w jej kierunku małymi krążkami ("pchełkami"). Wygrywa ten, kto po wystrzeleniu całego zapasu "pchełek" zdobył największą ilość punktów. Gra przeznaczona: dla 1 - 4 graczy

Minimalna zawartość pudełka:

• miseczka,

• 4 pchełki duże,

• 16 pchełek małych,

• instrukcja.



sztuka

1



SP Krzywda

Gra tabliczka mnożenia

Gra planszowa polegająca na tym, że każdy z graczy wcielając się w rolę królika wracającego do domu z dalekiej wyprawy, usiłuje jak najszybciej dotrzeć do ostatniego pola planszy. Każdy ma także szanse poruszać się szybciej, jeśli odpowie na zadane przez przeciwnika pytanie z tabliczki mnożenia. Minimalna zawartość gry:

• plansza,

• 4 pionki,

• kostka do gry,

• tabliczka mnożenia,

• instrukcja.

Liczba graczy: 2 – 4


sztuka

1



SP Krzywda

Gra logiczna

Gra ucząca logicznego myślenia

Zestaw gry zawiera min.: 50 kolorowych kart z zagadkami matematycznymi z zakresu II-V klasy szkoły podstawowej, planszę, 4 obrazki słonecznika podzielone na 7 części, kostkę do gry, 4 pionki, 4 notesiki, instrukcję do gry.

Wiek graczy: 6+

Liczba graczy: 2-4



sztuka

1



SP Krzywda

Gra matematyczne safari

Zestaw gier i zabaw dla dzieci w różnym wieku. Proste działania matematyczne dobrane odpowiednio do wieku graczy i ich umiejętności.

Minimalna zawartość pudełka:

• dwustronna plansza

• 4 talie działań po 20 kart

• talia statków – 15 kart

• talia zwierząt – 15 kart

• 15 żetonów zwierząt

• 8 żetonów przygód

• 12 znaczników wyniku

• 4 pionki

• instrukcja


sztuka

1



SP Krzywda

Gra liczenie i planowanie

Gra przygodowa, która rozwija umiejętności arytmetyczne.

Gra opiera się na ekspedycji do ruin legendarnego miasta.

W pierwszej grze należy poruszać się pionkiem po planszy, wykonując działania matematyczne.

Druga gra to pojedynek na cyfry, w którym liczy się nie tylko umiejętność liczenia, ale także planowania.

Minimalna zawartość pudełka:

• plansza

• 110 kart z cyframi

• 32 żetony znaków działań

• 4 trójdzielne żetony skarbu

• 4 pionki

• 4 podstawki

• kostka


• instrukcja

sztuka

1



SP Krzywda

Gra pamięć

Gra edukacyjna polegająca na zapamiętaniu jak największej ilości szczegółów (kolory, kształty itp.) z karty w którą gracz wpatruje się przez 10 sekund. Następnie odwraca kartę i odpowiada na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisuje na kartce papieru). Jeśli odpowie poprawnie na wszystkie pytania może zatrzymać kartę. Jeśli jakaś odpowiedź jest błędna odkłada kartę do pudełka. Wygrywa ten gracz który zdobędzie najwięcej kart w ciągu 10 min.

Minimalna zawartość opakowania:

• 71 kart

• 1 karta z zasadami gry

• 1 klepsydra

• 1 kostka.

Gra dla 2-4 graczy.


sztuka

1



SP Krzywda

Gra kamienie matematyczne

Gra planszowa polegająca na wykonywaniu działań matematycznych za pomocą kamieni, na których nadrukowane są liczby. Celem gry jest zdobywanie jak największej ilości punktów. Punkty zdobywamy za ułożone działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie. Liczba umieszczona na kamieniu jest wartością zdobytych punktów.

Minimalna zawartość opakowania:

• plansza

• 100 kamieni

• podstawki do kamieni

• woreczek



sztuka

1



SP Krzywda

Gra logiczna

Zestawy 21 elementów – czerwonych, niebieskich, zielonych albo żółtych – które gracze kolejno układają na planszy. Obowiązuje jedna zasada: każdy z klocków musi dotykać innego klocka tego samego koloru, ale stykać się mogą tylko rogami

sztuka

5



SP Krzywda

Kalkulator

Wyświetlacz LCD
Typ: naukowy
Ilość linii: 2
Liczba znaków w linii minimum: 10
Ilość funkcji minimum: 170
Zasilanie: 1xLR06.

sztuka

8



SP Krzywda

Zestaw pojemników

Zestaw 6 różnych pojemników-brył o jednakowej wysokości minimum 11 cm, wykonanych z przezroczystego plastiku: 2 walce, 2 prostopadłościany, 2 graniastosłupy trójkątne. Wszystkie posiadające kalibrację na ściankach pomocną w trakcie napełniania pojemników płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Połowa pojemników ma objętość 1 litra, pozostałe mają objętość 0,5 litra.

sztuka

4



SP Krzywda

Zestaw brył

Zestaw 6 różnych brył "otwartych" wykonanych z przezroczystego plastiku. Wszystkie bryły umożliwiające napełnienie płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości i pokazania zależności (wielokrotność lub ułamek prosty).

sztuka

4



SP Krzywda

Trójkąty matematyczne

Gra podobna do domina, z tą różnicą, że płytki są trójkątne, a więc dokładać kolejne można do trzech, a nie dwóch boków. Każda z 24 plastikowych płytek o boku 5 cm podzielona jest na trzy pola, na których znajduje się liczba procentów (40%, 55% itd.) lub ułamki.

sztuka

8



SP Krzywda

Gra planszowa j.angielski

Gra rozwijająca umiejętność mówienia w języku angielskim. Uczestnicy losując jedną z kart opisują zawarte na niej słowo tak, aby pozostali uczestnicy gry je odgadli w ciągu 2 minut. Dodatkowym utrudnieniem są zakazane słowa podane na karcie, których gracz nie może użyć, a które zwykle są pierwszymi, które przychodzą do głowy (opcjonalnie - Aby ułatwić grę dla graczy początkujących można pozwolić im skorzystać z 1, 2 lub nawet 3 zakazanych słów). W skład zestawu wchodzi minimum: 200 kart ze słowami na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym, żetony minimum: 50 szt. z nr 1 i 50 szt. z nr 2.

sztuka

4



SP Krzywda

Kurs j.angielski na CD

Program multimedialny do nauki języka angielskiego. Zawierający minimum testy i ćwiczenia interaktywne podzielone na następujące działy tematyczne:

- Czasy angielskie – regularny i nieregularny czas przeszły, czas przyszły, czas teraźniejszy złożony, koniugacja i negacja czasowników modalnych;

- Następstwo czasów – mowa zależna, pytania nie wprost;

- Strony i okresy warunkowe – pierwszy i drugi okres warunkowy, strona czynna i bierna;

- Połączenia przyimkowe i czasowników – przyimki, połączenia imion i przyimków, połączenia czasowników z przyimkami, połączenia czasownik + bezokolicznik / -ing;

- Słownictwo – przedrostki przeczące, przyrostki, spójniki, słówka;

- Ortografia – pisanie apostrofów, poprawianie błędów w zdaniach;

- Dyktanda – uzupełnij brakujące słowo, dyktanda całych zdań.

Aplikacja umożliwiająca drukowanie ćwiczeń oraz testów.

W ustawieniach każdego typu zadań możliwość wyboru dowolnej liczby przykładów w zakresie od 10 do 30.

Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informujące o najlepszych wynikach. Wszystkie wyniki uzyskane przez uczniów wpisywane do osobnego pliku, w którym jest zawarty rodzaj rozwiązywanego zadania, data, godzina, liczba poprawnych i błędnych odpowiedzi oraz ocena końcowa.

Płyta CD


Licencja sieciowa na minimum 16 komputerów

sztuka

1



SP Huta Dąbrowa

Klocki logiczne

Zestaw 60 klocków przechowywanych w obudowie z wyznaczonym miejscem na każdy z kształtów. Klocki mają charakteryzować się następującymi cechami: kolorem (czerwony, niebieski, żółty)
· grubością (cienkie i grube figury)
· wielkością (małe i duże figury)
· kształtem (koła, kwadraty, trójkąty, prostokąty, wielokąty)

sztuka

6



SP Huta Dąbrowa

Tangram magnetyczny

Tangram matematyczny (zestaw posiadający następujące elementy:
2 duże trójkąty
1 średni trójkąt
2 małe trójkąty
1 mały kwadrat,
1 mały równoległobok.
Bok kwadratu tangramu min 10cm. Elementy wykonane z trwałego i estetycznego tworzywa o grubości min. 3mm.

sztuka

3



SP Huta Dąbrowa

Domino

Domino - odczytujemy czas (kostki minutowe wykonane w dwóch wersjach: 12-scienna z interwałem co 5 minut, 20-scienne z różnymi minutami lub sekundami.
Zawartość: 1 kostka godzinowa (czerwona) - 1 kostka minutowa (niebieska) - 1 kostka sekundowa (niebieska) - kostki wykonane z tworzywa zamkniete w trwałym opakowaniu

sztuka

1



SP Huta Dąbrowa

Zestaw konstrukcyjny demonstracyjny

Zestaw min. 20 kulek i 44 patyczków o min. długości 10 cm umożliwiający budowanie modeli przestrzennych ostrosłupów i graniastosłupów

sztuka

1



SP Huta Dąbrowa

Gra planszowa zakupy

Gra planszowa umożliwiająca udział do 4 osób uposażanych w banknoty róznych nominałów polskiej waluty na łączną wartość 1500zł dla każdego uczestnika. Musi zawierać 2 kostki, planszę karty z artykułami do zakupu oraz karty niespodzianki z poleceniami

sztuka

2



SP Huta Dąbrowa

Gra logiczna II

Zestaw 84 klocków oraz blatu do gry umożliwiający grę dla 2 lub 4 osób

sztuka

2



SP Huta Dąbrowa

Gra logiczna

W skład gry wchodzą dwie rzeczy: 55 kart oraz 5 zapałek/patyczków. Na każdej karcie jest narysowany pewien unikalny wzór, który możemy utworzyć z zapałek. Całość zamknięta w trwałym opakowaniu do przechowywania zestawu

sztuka

3



SP Huta Dąbrowa

Program do nauki j.angielskiego

Program do nauki j. angielskiego. Program przeznaczony dla uczniów o różnym stopniu zaawansowania. Musi zawierać, nagrania nativspeakerów, filmy sytuacyjne, ćwiczenia w tym interaktywne dialogi z możliwością nagrywania własnych kwestii i porównywania nagrań z materiałem wzorcowym. Musi mieć moduł odpowiedzialny za tłumaczenie tekstów z j. angielskiego na język polski.

sztuka

1



SP Huta Dąbrowa

Program do nauki j.rosyjskiego

Program do nauki j. rosyjskiego. Program przeznaczony dla uczniów o różnym stopniu zaawansowania. Musi zawierać, nagrania nativspeakerów, filmy sytuacyjne, ćwiczenia w tym interaktywne dialogi z możliwością nagrywania własnych kwestii i sprawdzania lub porównywania nagrań z materiałem wzorcowym. Musi mieć moduł odpowiedzialny za tłumaczenie tekstów z j. rosyjskiego na język polski.

sztuka

1



SP Wola Okrzejska

Program multimedialny do nauki matematyki

Interaktywne oprogramowanie przedmiotowe wspomagające nauczanie matematyki w szkole podstawowej dla klas 4-6. Tematy jakie powinno zawierać oprogramowanie:
• Figury płaskie, kąty, bryły, siatki brył, obwód, pole powierzchni, figury przystające, symetria, odbicia lustrzane, translacja;
• Przedstawienia i interpretacja danych;
• Liczby parzyste i nieparzyste, ułamki zwykłe i dziesiętne, procenty, proporcja i stosunek, liczby pierwsze, czynniki, wielokrotność, kwadraty liczb, obrazkowe ciągi, ciągi liczbowe, liczby trójkątne, funkcje, równania, zadania tekstowe, kalkulator;
• Mnożenie i dzielenie, mnożenie z użyciem kalkulatora, dzielenie pisemne, dzielenie większych liczb, ułamki dziesiętne, zaokrąglanie liczb i ułamków, porównywanie ułamków, liczenie w pamięci;
• Kombinacje liczb, porównywanie liczb, cyfra zero, metody dodawania i odejmowania, liczby ujemne;
• Współrzędne punktu, przeliczanie jednostek;
• Ułamki, liczby mieszane i ułamki równe, zamiana ułamków zwykłych na dziesiętne oraz dziesiętnych na zwykłe, porównywanie ułamków, reszta z dzielenia jako ułamek.
Licencja na szkołę.

sztuka

1



SP Wola Okrzejska

Program multimedialny do nauki j.angielskiego

Interaktywny kurs języka angielskiego. Składający się minimum z trzech poziomów zaawansowania: od poziomu dla początkujących do poziomu dla średnio zaawansowanych (Beginner, Pre-intermediate, Intermediate). Rodzaje lekcji występujących w kursie:
• Lekcje regularne wprowadzające i ćwiczące nowy materiał językowy.
• Lekcje powtórzeniowe pomagające podsumować, uporządkować i dodatkowo utrwalić materiał zawarty w lekcjach regularnych w danym rozdziale.
• Lekcje wideo zawierające dodatkowy materiał wideo, o tematyce nawiązującej do tematów poruszanych w pozostałych lekcjach danego rozdziału, wraz z tekstami i kompletem ćwiczeń.
• Lekcje testowe pozwalające sprawdzić stopień przyswojenia materiału.
• Testy podsumowujące znajdujące się na końcu każdego poziomu zaawansowania (jeden test na cały poziom).
Kurs zawierający test umiejętności - tzw. Placement Test - generowany indywidualnie dla każdego użytkownika.
Program pozwalający ocenić poprawność wymowy poprzez nagranie wymowy użytkownika i porównanie go z nagraniem anglojęzycznego lektora, oraz wskazanie miejsca popełniania ewentualnych błędów.
W zestawie: płyta CD lub DVD z programem, płyta CD-audio z nagraniami pochodzącymi z kursu. Program zawierający interaktywne ćwiczenia, nagrania, zdjęcia, ilustracje, filmy wideo, animacje i symulacje oraz gry językowe, słownik, zbiór zasad gramatycznych.

sztuka

1



SP Wola Okrzejska

Gry dydaktyczne z matematyki

Zestawy 21 elementów – czerwonych, niebieskich, zielonych albo żółtych – które gracze kolejno układają na planszy. Obowiązuje jedna zasada: każdy z klocków musi dotykać innego klocka tego samego koloru, ale stykać się mogą tylko rogami

sztuka

3



SP Wola Okrzejska

Logiczne układanki matematyczne

Zestaw zawierający minimum: 35 plansz (wym. minimalne: 16 x 20 cm), 60 kartoników "wywoławczych" z figurami (wym. minimalne 5 x 5 cm), 500 kartonowych żetonów, instrukcja

sztuka

5



SP Wola Okrzejska

Program diagnostyczno-terapeutyczny

Multimedialny program diagnostyczno-terapeutyczny do pracy z uczniami klas 0-3, wykazującymi specyficzne trudności w rozwiązywaniu zadań matematycznych. Program umożliwiający przeprowadzenie oceny gotowości szkolnej oraz diagnozy ryzyka dysleksji i dyskalkulii. Baza ćwiczeń oraz kart pracy zapewniająca nauczycielom i specjalistom materiał do efektywnej i atrakcyjnej terapii ucznia. Aplikacja umożliwiająca nauczycielowi przeprowadzenie szeregu diagnoz, zaplanowania zajęć z uczniami wymagającymi wsparcia, rejestrację wyników oraz analiza efektu pracy z uczniem. Możliwość współpracy z e-dziennikiem. Zestaw gotowych diagnoz koncentrujących się na pięciu kluczowych dla rozwoju umiejętnościach matematycznych w obszarach: myślenia przedoperacyjnego i operacyjnego, percepcji, samokontroli i koncentracji, pamięci operacyjno-proceduralnej, myślenia przyczynowo-skutkowego oraz orientacji w czasie i przestrzeni. Program zawierający minimum 150 ćwiczeń w formie rozbudowanych gier z wieloma poziomami.

sztuka

1



SP Fiukówka

Program multimedialny do nauki matematyki

Aplikacja łącząca nowoczesne metody prezentacji materiału (animacji, filmów, symulacji, prezentacji i zdjęć) z interaktywnymi ćwiczeniami, wykorzystująca możliwości tablicy interaktywnej. Pomoc dydaktyczna przygotowana dla nauczycieli szkół podstawowych w klasach 4–6. Zgodność materiałów z nową podstawą programową. Aplikacja zawiera minimum: 35 zagadnień wraz z dołączonymi scenariuszami lekcji w formie drukowanej i elektronicznej (pliki PDF), 110 animacji, symulacji i ilustracji, 60 interaktywnych ćwiczeń, prezentacji, gier i filmów, filmy instruktażowe (m.in. obsługa tablicy interaktywnej, praca z programem). W wersji tradycyjnej dołączone scenariusze lekcyjne oraz książeczkę ze zdjęciami i opisami zasobów multimedialnych zawartych w programie.

sztuka

1



SP Fiukówka

Multimedialny program do nauki matematyki

Multimedialny program edukacyjny, który zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki. Jest przeznaczony dla dzieci z klas 1-6 na poziomie szkoły podstawowej. Ćwiczenia interaktywne, które ułatwiają doskonalenie takich umiejętności, jak: dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek. Program do wykorzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych.

sztuka

1



SP Fiukówka

Bryły szkieletowe

Minimalna zawartość zestawu:
. 180 kolorowych kulek - każda kulka posiada minimum 24 otwory (pod różnymi kątami, co umożliwi tworzyć bryły ścięte)
. 180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm
Elementy umożliwiające łatwe i trwałe łączenie.

sztuka

1



SP Fiukówka

Ułamki magnetyczne

Zestaw ułamków magnetycznych wykonanych z magnetycznego tworzywa sztucznego, pokryte kolorową folią. Możliwość mocowania do powierzchni magnetycznych tablic białych i zielonych. Zestaw składa się minimum z 50 elementów, a każdy pasek podzielony jest kolejno na ułamki: 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/8, 1/10, 1/12. Do każdego ułamka dostępnych tyle pasków, aby można było przedstawić 1 całość o długości 1 metra. Minimalne wymiary: dł. 100cm, szer. 10cm.

sztuka

1



SP Fiukówka

Oprogramowanie wspomagające nauczanie matematyki

Program multimedialny do nauki matematyki dostępny przez Internet. Zawierający minimum 190 interaktywnych zadań matematycznych dla uczniów klas piątych. W czasie rozwiązywania zadań, dzieci odkrywają zakamarki bajkowej wyspy, zdobywają skarby i pomagają bohaterowi opowieści naprawić uszkodzony pojazd.
Minimalny zakres materiału realizowany w programie:
- Liczby i działania: Zapisywanie i porównywanie liczb, Rachunki pamięciowe, Szacowanie wyników działań;
- Własności liczb naturalnych: Wielokrotności, Dzielniki, Cechy podzielności, Liczby pierwsze i złożone;
- Działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych;
- Figury: pola figur, kąty i mierzenie kątów, wielokąty, trójkąty, prostokąty, kwadraty, trapezy;
- Liczby całkowite;
- Graniastosłupy.
Program współpracujący z tablicą interaktywną.
W cenie należy uwzględnić dostęp na 2 lata dla 1 nauczyciela z dostępem dla 15 uczniów.

sztuka

1



SP Fiukówka

Program komputery - figury

Program do nauki programowania w języku Logo, pozwalające między innymi poznać zasady programowania sterowanego zdarzeniami. Program wpisany do wykazu środków dydaktycznych zalecanych do użytku szkolnego. Licencja szkolna pozwalająca na zainstalowanie programu na dowolnej liczbie komputerów w szkole. W zestawie płyta z programem i dwie książki.

sztuka

1



SG Okrzeja

Bryły

Zestaw zawierający minimum 10 różnych brył o wysokości minimalnej 12 cm. Wykonane z przezroczystego i trwałego tworzywa. Bryły posiadające ruchome podstawy tj. pozwalające się otworzyć celem przeprowadzenia doświadczeń objętości.

sztuka

1



SG Okrzeja

Konstrukcja zestaw

Zestaw minimum 15 tablic, których celem jest ułatwienie uczniom klas gimnazjum opanowania umiejętności kreślenia podstawowych konstrukcji geometrycznych za pomocą cyrkla i linijki wraz z jednoczesnym tworzeniem jej opisu.
Każdy zestaw pokazuje kolejne etapy powstawania konstrukcji.
Przykładowe tytuły tablic: I - Symetralna odcinka. II - Prosta prostopadła do danej prostej k. III - Prosta prostopadła do danej prostej k i przechodząca przez dany punkt E. IV - Prosta prostopadła do danej prostej k i przechodząca przez dany punkt C. V - Kąt przystający do danego kąta ABC. VI - Dwusieczna danego kąta ABC. VII - Prosta równoległa do danej prostej k. VIII - Trójkąt z danych: długości dwóch boków. IX - Trójkąt z danych: długości dwóch boków i miary kąta zawartego między nimi. X - Trójkąt z danych: długości boku i miary kątów do niego przyległych. XI - Styczna do okręgu w punkcie A należącym do okręgu. XII - Styczne do okręgu O(O,r) z punktu A. XIII - Podział odcinka AB na trzy równe części. XIV - Konstrukcje powiększania odcinka AB w skali 2:1. XV - Konstrukcje zmniejszania trójkąta w skali 1:2.

sztuka

1



SG Okrzeja

Plansze matematyczne

Program komputerowy składający się z kilkudziesięciu plansz interaktywnych. Zawarte w nim treści edukacyjne muszą być przygotowane zgodnie z podstawą programową do nauczania matematyki w gimnazjum. Materiał podzielony na następujące działy: System rzymski, Dziesiętny system liczbowy, Ułamki zwykłe, Działania na liczbach wymiernych, Potęgowanie, Pierwiastki kwadratowe i sześcienne, Procenty, Układ współrzędnych, Wielościany, Bryły, Wyrażenia algebraiczne, Równania pierwszego stopnia, Proporcje.

sztuka

1



SG Okrzeja

Program geometria I

Płyta CD powinna zawierać przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie figur i brył geometrycznych. Minimum 20 grup zadań z geometrii i orientacji przestrzennej. W zadaniach wymagających obliczeń, do dyspozycji użytkownika programu powinny być przybory – np. kalkulator, miarki do określania długości, kątomierz, kartka w kratkę na obliczenia pomocnicze. Działy tematyczne: Figury i bryły – określanie figur geometrycznych, Jednostki miar – długości, pola i objętości, Kąty – szacowanie wielkości, zamiana stopni, pomiary kątomierzem, obliczenia wielkości, Pola i obwody – prostokąt, trójkąt, równoległobok, trapez, koło, Objętości i powierzchnie – sześcian i prostopadłościan, graniastosłup, walec, ostrosłup, stożek, Trójkąt prostokątny – twierdzenie Pitagorasa, funkcje trygonometryczne. Aplikacja umożliwiająca druk kart roboczych. Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów – od 5 do 25. Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informująca o najlepszych uczestnikach.

sztuka

1



SG Okrzeja

Tablica z przyborami matematycznymi - pozioma

Tablica o wymiarach minimalnych 100cm x 49 cm w układzie poziomym. Przyrządy wykonane ze sklejki liściastej grubości min. 7 mm i pokryte ekologicznym lakierem. Tablica z płyty meblowej do zawieszania przyrządów kreślarskich. Całość jest chroniona listwami ochronnymi i narożnikami. W skład zestawu wchodzą: Kątomierz, Liniał, Ekierka 60’, Ekierka 45’, Cyrkiel z przyssawką, Tablica.

sztuka

1



SG Okrzeja

Program geometria II

Multimedialny program edukacyjny zawierający przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie figur i brył geometrycznych dla klas 5-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Program obejmujący zadania z geometrii i orientacji przestrzennej. Wykonując ćwiczenia interaktywne, wymagające obliczeń, dzieci mają dostęp do przyborów np. kalkulatora, miarki do określania długości, kątomierza czy kartki w kratkę na obliczenia pomocnicze. Zawierający następujące Działy tematyczne: Figury i bryły – określanie figur geometrycznych, Jednostki miar – długości, pola i objętości, Kąty – szacowanie wielkości, zamiana stopni, pomiary kątomierzem, obliczenia wielkości, Pola i obwody – prostokąt, trójkąt, równoległobok, trapez, koło, Objętości i powierzchnie – sześcian i prostopadłościan, graniastosłup, walec, ostrosłup, stożek, Trójkąt prostokątny – twierdzenie Pitagorasa, funkcje trygonometryczne. Licencja umożliwiająca do korzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych. Możliwość drukowania testów oraz ćwiczeń.

sztuka

1



SG Okrzeja

Program komputerowy zawierający ćwiczenia matematyczno – pamięciowe

Program komputerowy zawierający ćwiczenia matematyczno – pamięciowe, które kształtują i rozwijają: umiejętności liczenia i wykonywania działań matematycznych, myślenie matematyczne, pamięć, myślenie logiczne, umiejętności kojarzenia i wyobraźnię, koncentrację uwagi i spostrzegawczość, sprawność fizyczną (poprzez znajdujący się w programie zestaw ćwiczeń ruchowych). Sposób realizacji programu (interfejs, komunikacja, udzielanie odpowiedzi, wyniki). Wszystkie zadania i ćwiczenia powinny być szczegółowo opisane i omówione. Nośnik: Pendrive lub CD/DVD

sztuka

8



SG Okrzeja

Program do nauki matematyki

Multimedialny program edukacyjny zawierający przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie umiejętności matematycznych z algebry dla klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Obejmuje wyrażenia algebraiczne – np.: wartości wielomianów i ułamków, potęgowanie iloczynów i różnice drugich potęg, rozwiązywanie prostych i złożonych równań z niewiadomą w mianowniku, obliczenia z procentami itp. Podczas rozwiązywania zadań użytkownik programu powinien mieć do dyspozycji kalkulator oraz miejsce na wykonywanie obliczeń. Licencja umożliwiająca do korzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych. Możliwość drukowania testów oraz ćwiczeń.

sztuka

1



SG Okrzeja

Program do nauki matematyki II

Multimedialny program edukacyjny, który zawiera przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresach: liczby całkowite, liczby ujemne, liczby dziesiętne i ułamki. Ćwiczenia interaktywne, które ułatwiają doskonalenie takich umiejętności, jak: dodawanie, odejmowanie, mnożenie i dzielenie oraz ćwiczenie orientacji na osi liczbowej i porównywanie jednostek. Licencja umożliwiająca do korzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych.

sztuka

1



SG Okrzeja

Tabliczka mnożenia

Błyskawiczna tabliczka mnożenia – gra. Podstawka z dwoma rzędami ruchomych klapek, na których znajdują się liczby od 2 do 10, które będą grały role czynników w układanych działaniach. Na początku gry wszystkie klapki są podniesione, a liczby na nich - widoczne. Zawartość minimalna zestawu: 4 drewniane stojaki z ruchomymi klapkami (wym. min.. 25 x 5 x56 cm), 4 drewniane kostki (bok min.:2 cm), instrukcja.

sztuka

2



SG Okrzeja

Zestaw brył

Zestaw zawiera 8 różnych otwieranych brył geometrycznych wykonanych z przeźroczystego plastiku. Wszystkie bryły można napełniać płynem lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości. Wszystkie bryły posiadają swoje kolorowe siatki, które wsuwa się w środek transparentnych brył. Bryły o minimalnej wielkości 8cm.

sztuka

1



SG Okrzeja

Domino obliczanie kątów

Zestaw zawiera 24 plastikowe domina, na każdym po jednej stronie znajduje się wielkość kąta wyrażona liczbowo w stopniach, natomiast po drugiej stronie jest rysunek, na którym jeden z kątów należy obliczyć

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - skracanie ułamków

Kostki domina wykonane z grubego tworzywa o zaokrąglonych rogach. Zawartość zestawu: minimum 24 kostki domina 4 x 8 cm

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - odejmowanie ułamków zwykłych

Domino matematyczne wspomagające i utrwalające naukę odejmowania ułamków zwykłych. Na każdej płytce po jednej stronie znajduje się ułamek zwykły, a po drugiej stronie działanie odejmowania ułamków zwykłych. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe płytki domina o minimalnych wymiarach 8x4 cm.

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - odejmowanie ułamków dziesiętnych

Domino matematyczne wspomagające i utrwalające naukę odejmowania ułamków dziesiętnych. Na każdej płytce po jednej stronie znajduje się ułamek dziesiętny, a po drugiej stronie działanie odejmowania ułamków dziesiętnych. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe płytki domina o minimalnych wymiarach 8x4 cm.

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - dodawanie ułamków zwykłych

Domino matematyczne wspomagające i utrwalające naukę dodawania ułamków zwykłych. Na każdej płytce po jednej stronie znajduje się ułamek zwykły, a po drugiej stronie działanie dodawania ułamków zwykłych. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe płytki domina

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - dodawanie ułamków dziesiętnych

Domino matematyczne wspomagające i utrwalające naukę dodawania ułamków dziesiętnych. Na każdej płytce po jednej stronie znajduje się ułamek dziesiętny, a po drugiej stronie działanie dodawania ułamków dziesiętnych. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe płytki domina o minimalnych wymiarach 8x4 cm.

sztuka

5



SG Okrzeja

Domino - zrozumieć ułamki

Domino matematyczne wspomagające i utrwalające naukę ułamków zwykłych. Na każdej płytce po jednej stronie znajduje się ułamków zwykłych, a po drugiej stronie rysunek odwzorowujący wartość ułamka. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe płytki domina o minimalnych wymiarach 8x4 cm.

sztuka

5



SG Okrzeja

Multimedialny kurs języka angielskiego

Multimedialny kurs do nauki języka angielskiego. Kurs składający się z dwóch poziomów zaawansowania. Program kształcący wszystkie kompetencje językowe: mówienie, pisanie, czytanie i rozumienie ze słuchu.

Minimalne cechy kursu:

- kurs na płycie CD lub DVD, dodatkowo 2 płyty CD-audio z nagraniami z kursu, jedna płyta dla każdego poziomu zaawansowania;

- współczesna i wielokulturowa tematyka lekcji;

- zaawansowany system rozpoznawania mowy;

- kształcenie wszystkich umiejętności językowych;

- kilkadziesiąt filmów animowanych;

- 80 lekcji interaktywnych;

- kilkaset ćwiczeń interaktywnych;

- najwyższej jakości nagrania z udziałem brytyjskich nastolatków;

- kilkadziesiąt gier językowych i komiksów;

- pięć dodatkowych programów narzędziowych, ułatwiających naukę: - Słownik polsko-angielski - Moje strony - Gramatyka - Nowe słówka - Szukaj

- kilkanaście testów sprawdzających stopień opanowania materiału;

- możliwość śledzenia postępów w nauce: - Rejestr wyników - Raporty lekcji

- możliwość tworzenia własnych lekcji.



Licencja: jednostanowiskowa

sztuka

8



SG Okrzeja

Słownik współczesny angielsko-polski i polsko-angielski

Słownik współczesny angielsko-polski polsko-angielski zawierający przydatne zwroty, wzory tekstów, przewodnik gramatyczny, wbudowany tezaurus, a także wiele informacji kulturowych. Minimum: 69 000 słów i wyrażeń oraz 4 900 kolokacji z przejrzystymi objaśnieniami, 60 000 autentycznych przykładów użycia języka w kontekście, 1 900 synonimów i antonimów w zintegrowanym tezaurusie. Płyta CD z minimum 19 500 przykładowymi zdaniami z brytyjską i amerykańską wymową wszystkich słów.

sztuka

5



SG Okrzeja

Program do nauki j.rosyjskiego

Program dla początkujących i średnio zaawansowanych. Zawierający minimum 380 interaktywnych ćwiczeń uczący niezbędnych do porozumiewania się dialogów, słówek i zwrotów. Materiał podzielony na grupy tematyczne, m.in.: Podróż, Praca, Hotel, Komunikowanie się. W programie: interaktywne dialogi, praktyczne zwroty, wyrażenia i zdania, nauka słówek wraz wymową, testy sprawdzające, gry: memory, odkrywanka, diagramy znajdź słowa.

sztuka

8



SG Okrzeja

Kurs nauki j.angielskiego

Kurs składa się z mini-podręcznika gramatyki oraz z 16 działów tematycznych. W każdej z grup tematycznych użytkownik poznaje nowe słowa i zwroty poprzez dialogi z ćwiczeniami, opisy do ilustracji i zdjęć, ćwiczenia na słówkach i zdaniach, krzyżówki oraz ćwiczenia z gramatyki. Wszystkie zadania są udźwiękowione, a głosu do ćwiczeń udzielili profesjonalni lektorzy - wyłącznie native speakerzy. Program umożliwia nagrywanie swojej wymowy przez mikrofon i porównywanie z oryginalną, dzięki czemu można samodzielnie ćwiczyć prawidłowy akcent i intonację.

sztuka

8



SG Okrzeja

Słownik rosyjsko-polski, polsko-rosyjski

Słownik multimedialny na pamięci Flash w postaci PenDrive. Zawierjący: minimum 140 000 znaczeń, zwrotów i wyrażeń, zawiera nagrania wymowy, posiadający aktualne słownictwo, wirtualną klawiaturę rosyjską.

sztuka

8



SG Okrzeja

Domina językowe – typ 1

Domino - Pomoc dydaktyczna do nauki języka angielskiego, ćwiczy wymowę słów zawierających krótkie samogłoski. Zestaw zawiera minimum 84 dwustronnych plastikowych kolorowych klocków, każdy o minimalnych wymiarach 2 x 4,5 cm.

sztuka

1



SG Okrzeja

Domina językowe – typ 2

Domino - Pomoc dydaktyczna do nauki języka angielskiego, ćwiczy wymowę słów zawierających długie samogłoski. Zestaw zawiera minimum 84 dwustronnych plastikowych kolorowych klocków, każdy o minimalnych wymiarach 2 x 4,5 cm.

sztuka

2



SG Okrzeja

Domina językowe – typ 3

Domino - Pomoc dydaktyczna do nauki języka angielskiego. Zestaw zawiera minimum 114 dwustronnych kolorowych klocków, każdy o minimalnych wymiarach 2 x 4,5 cm, zawierający minimum następujące płytki domina:
56 x Verbs - Orange
46 x Nouns – Blue
38 x Adjectives - Yellow
28 x Pronouns – Light Blue
20 x Adverbs – Green
18 x Prepositions – Purple
12 x Punctuation Marks - White
10 x Conjunctions - Red

sztuka

2



SG Okrzeja

Domina językowe – typ 4

4. Domino - Pomoc dydaktyczna do nauki języka angielskiego. Zestaw zawiera minimum 200 kolorowych dwustronnych plastikowych klocków, każdy o wymiarach minimalnych 2 x 4,5 cm, zawierający minimum następujące grupy płytek domina: Prefixes – Green, Root Words – Yellow, Suffixes – Blue.

sztuka

2



SG Okrzeja

Domina językowe – typ 5

Domino w języku angielskim, w której gracze muszą dopasowywać grupy wyrazów do odpowiednich klasyfikacji. Zestaw zawiera minimum 24 plastikowe kostki domina.

sztuka

1



SG Huta Dąbrowa

Program geometria II

Multimedialny program edukacyjny zawierający przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie figur i brył geometrycznych dla klas 5-6 szkoły podstawowej i klas 1-3 gimnazjum. Program obejmujący zadania z geometrii i orientacji przestrzennej. Wykonując ćwiczenia interaktywne, wymagające obliczeń, dzieci mają dostęp do przyborów np. kalkulatora, miarki do określania długości, kątomierza czy kartki w kratkę na obliczenia pomocnicze. Zawierający następujące Działy tematyczne: Figury i bryły – określanie figur geometrycznych, Jednostki miar – długości, pola i objętości, Kąty – szacowanie wielkości, zamiana stopni, pomiary kątomierzem, obliczenia wielkości, Pola i obwody – prostokąt, trójkąt, równoległobok, trapez, koło, Objętości i powierzchnie – sześcian i prostopadłościan, graniastosłup, walec, ostrosłup, stożek, Trójkąt prostokątny – twierdzenie Pitagorasa, funkcje trygonometryczne. Licencja umożliwiająca do korzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych. Możliwość drukowania testów oraz ćwiczeń.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Komplet przyborów magnetycznych - matematyka

W skład zestawu wchodzą następujące elementy o minimalnych wymiarach (wymiary w mm):
Cyrkiel tablicowy: 480 x 40 x 20
Trójkąt 60: 530 x 300 x 8
Trójkąt 45: 430 x 430 x 8
Kątomierz: 500 x 280 x 8
Liniał tablicowy:1000 x 60 x 8
Trójnóg cyrkla: 90 x 90 x 40
Przyrządy magnetyczne wykonane są ze sklejki, trzykrotnie pokrytej lakierem. Posiadające zamocowane na stronie drugiej magnesy. Skala, odporna na ścieranie, naniesiona metodą sitodruku. Uchwyt wykonany z plastiku.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Siatki brył i figury płaskie

Elementy z tworzywa łączone za pomocą zacisków, tworząc z siatki jej bryłę. Typy brył: sześcian, prostopadłościan, walec, stożek, ostrosłup o podstawie kwadratu.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Układ współrzędnych

Układ współrzędnych - nakładka tablicowa magnetyczna suchościeralna. Minimalne wymiary: 80 cm x 96 cm.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Program geometria

Multimedialny program edukacyjny zawierający zadania konstrukcyjne pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie konstrukcji podstawowych figur geometrycznych. Przeznaczony dla dzieci z klas 1-3 na poziomie gimnazjum. Działy tematyczne: Trójkąt 1 – prostsze konstrukcje z podziałem na dane 3 boki, dane 2 boki i kąt oraz bok i 2 kąty, Trójkąt 2 – trudniejsze konstrukcje z zastosowaniem wysokości i środkowych, Czworokąty – zadania ogólne dla czworokąta, równoległoboku i trapezu, Okrąg – 6 typów konstrukcji, sposoby rozwiązania różnią się w zależności od podanych danych, Styczne okręgu – prostopadłe i równoległe do prostej, przechodzącej przez jeden punkt. Licencja umożliwiająca do korzystania na nieograniczonej liczbie komputerów w szkole. Dostęp online. Przystosowany do pracy na tablicach interaktywnych.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Zestaw siatek brył i figur płaskich

Siatki brył i figury płaskie. Zestaw magnetyczny umożliwiający demonstrację na szkolnej tablicy W zestawie tabliczki do demonstracji wzorów. Zawartość: minimum 12 siatek brył umożliwiającą ich złożenie oraz 14 figur płaskich.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Zestaw brył szkieletowych

Zestaw 7 brył szkieletowych wykonanych z metalowych prętów, lakierowanych proszkowo. Długości boków i wysokość brył jest proporcjonalna względem siebie, co pozwala porównywać je ze sobą. Graniastosłupy w kolorze granatowym: sześcian, prostopadłościan, graniastosłup o podstawie trójkąta, graniastosłup o podstawie sześciokąta. Ostrosłupy w kolorze zielonym: czworościan, ostrosłup o podstawie trójkąta, ostrosłup o podstawie sześciokąta.

sztuka

2



SP Radoryż Kościelny

Szkieletowe konstrukcje brył

Szkieletowe konstrukcje brył. Elementy zestawu umożliwiające budowanie wszystkich podstawowych figur i brył, w tym także kola i walca. W zestawie minimum: 30 patyczków zielonych (min. dl. 5 cm) 35 patyczków niebieskich (min. dl. 8 cm), 24 patyczki fioletowe (min. dl. 12 cm), 30 patyczków o kształcie łuku, 24 kulki pomarańczowe (min. 10 otworów w odstępie 45 st.), 24 kulki czerwone (min. 8 otworów w odstępie 60 st.), instrukcja.

sztuka

2



SP Radoryż Kościelny

Zestaw brył

Zestaw składający się minimum z 6 różnych brył geometrycznych, wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego z zaznaczonymi wysokościami, przekątnymi i płaszczyznami przekroju. Minimalna wysokość brył: 12 cm.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Zestaw brył geometrycznych

Zestaw zawierający minimum 8 różnych brył wykonanych z przeźroczystego tworzywa z wyjmowaną podstawą. Każda bryła posiada swoją siatkę wykonaną z kolorowego tworzywa. Bryły, które można napełniać wodą lub materiałem sypkim w celu porównywania objętości figur.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Zestaw brył do mierzenia objętości

Zestaw składający się minimum z 4 różnych brył geometrycznych, wykonanych z przeźroczystego tworzywa sztucznego. Minimalna wysokość brył: 14 cm. Każda bryła posiada otwór, przez który wsypując jakikolwiek sypki materiał możemy porównać objętości poszczególnych brył.

sztuka

3



SP Radoryż Kościelny

Zestaw brył przezroczystych

Zestaw składający się minimum z 10 różnych brył o jednakowej wysokości (minimalna wysokość 14 cm). Na wierzchołku lub w środkowym punkcie górnej podstawy każdej bryły zamocowany jest sznurek, który przeprowadzony jest wewnątrz bryły. Dzięki nacięciom w dolnej podstawie sznurek jest ruchomy i może być ustawiany do pokazania wysokości bryły lub wzdłuż ściany. Stosunek podstawy do wysokości powinien wynosić 1:2.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Program geometria III

Płyta CD zawierająca przykłady i zadania konstrukcyjne pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie podstawowych figur geometrycznych. Zestaw minimum 20 grup konstrukcyjnych, podzielonych według figur geometrycznych oraz stopnia trudności, obejmujące:
Trójkąt 1 – prostsze konstrukcje z podziałem na dane 3 boki, dane 2 boki i kąt oraz bok i 2 kąty, Trójkąt 2 – trudniejsze konstrukcje z zastosowaniem wysokości i środkowych, Czworokąty – zadania ogólne dla czworokąta, równoległoboku i trapezu Okrąg – 6 typów konstrukcji, Styczne okręgu – prostopadłe i równoległe do prostej, przechodzącej przez jeden punkt. Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów – od 1 do 5 konstrukcji. Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informują o najlepszych uczestnikach.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Program geometria I

Płyta CD powinna zawierać przykłady i zadania pozwalające na samodzielne ćwiczenie i sprawdzenie wiadomości w zakresie figur i brył geometrycznych. Minimum 20 grup zadań z geometrii i orientacji przestrzennej. W zadaniach wymagających obliczeń, do dyspozycji użytkownika programu powinny być przybory – np. kalkulator, miarki do określania długości, kątomierz, kartka w kratkę na obliczenia pomocnicze. Działy tematyczne: Figury i bryły – określanie figur geometrycznych, Jednostki miar – długości, pola i objętości, Kąty – szacowanie wielkości, zamiana stopni, pomiary kątomierzem, obliczenia wielkości, Pola i obwody – prostokąt, trójkąt, równoległobok, trapez, koło, Objętości i powierzchnie – sześcian i prostopadłościan, graniastosłup, walec, ostrosłup, stożek, Trójkąt prostokątny – twierdzenie Pitagorasa, funkcje trygonometryczne. Aplikacja umożliwiająca druk kart roboczych. Ustawienia pozwalają na wybór liczby przykładów – od 5 do 25. Tabele z wynikami dla każdego typu zadań informująca o najlepszych uczestnikach.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Plansze - procenty

Procenty - plansza laminowana formatu minimum 70 x 100 cm oprawiona w listwy metalowe z zawieszką.

sztuka

1



SP Radoryż Kościelny

Plansze - potęgowanie

Potęgowanie - plansza jednostronna oprawiona w listwy metalowe. Format minimalny 100 x 70 cm.

sztuka

1

Pozostałe minimalne wymagania, jakie muszą spełniać elementy dla tej części zamówienia:

  • w cenie należy uwzględnić dostawę i montaż w/w elementów na miejscu wskazanym przez Zamawiającego,

  • w cenie należy uwzględnić również koszty gdy producent sprzętu wymaga jego uruchomienia w obecności przedstawiciela serwisu w celu zachowania warunków gwarancji.

W ramach dostawy powyżej opisanych urządzeń Wykonawca w ramach ceny za dostawę urządzeń zobowiązany jest do rozpakowania, instalacji, integracji i uruchomienia- stosownie do potrzeb danego elementu przedmiotu zamówienia .

Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy odpowiednie gwarancje oraz dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada niezbędne normy, atesty i certyfikaty. Powyższe dokumenty wraz z kartami gwarancyjnymi winny być dostarczone w miejscu i terminie dostawy danego elementu zamówienia, przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego.



W przypadku gdy producent danego elementu zamówienia (sprzętu) w celu zachowania warunków gwarancji wymaga uruchomienia przez przedstawiciela serwisu– organizację i koszt takiego uruchomienia ponosi Wykonawca – zawarty jest w cenie oferty.



Pobieranie 380.63 Kb.

Share with your friends:




©operacji.org 2020
wyślij wiadomość

    Strona główna