Program sortowanie liczb na drzewie. Liczby wejściowe podane w pliku tekstowym. Wyniki generowane do pliku tekstowego



Pobieranie 5,92 Kb.
Data01.03.2019
Rozmiar5,92 Kb.

  1. Program sortowanie liczb na drzewie. Liczby wejściowe podane w pliku tekstowym. Wyniki generowane do pliku tekstowego.

  2. Wyliczanie pochodnej wyrażeń postaci: 3x^4+5x+3, cos(x), 5ln(x), itd. Wyrażenia w postaci napisu ze zmiennymi w postaci liter.

  3. Gra robaczek połykający literki – tryb tekstowy lub graficzny. W miarę zjadania literek robaczek powiększa się i porusza szybciej.

  4. Odbijanie kuleczki w obszarze z przeszkodami (np. gra na wzór Arkanoid).

  5. Strzelanie do tarczy z wahaniem celownika. Różne wzory wahań (np. losowo, zmęczenie, oddech, tętno).

  6. Prosty edytor tekstu ( obsługa strzałek, klawiszy Home, End, Page Up, Page Down, kopiuj, wklej, backspace, delete).

  7. Program obrazujący lot pocisku w trzech rzutach (z góry, z boku i z przodu) uwzględniający kąt strzału, siłę początkową, opór powietrza i masę pocisku.

  8. Napisz program będący programem do nauki bezwzrokowego pisania na klawiaturze (patrz Mistrz Klawiatury lub Accutype). Kolejne ćwiczenia mają być zapisane w pliku tekstowym. Program powinien prowadzić statystki dla każdego użytkownika, np. zliczanie błędów, czas, szybkość) i umożliwiać im przejście do kolejnego poziomu, gdy zalicza poprzedni.

  9. Napisz prosty menadżer plików (wyświetlanie zawartości danego katalogu, zmiana dysku, zmiana katalogu, kopiowanie plików i katalogów, zmiana nazwy plików i katalogów, tworzenie katalogu, usuwanie plików i katalogów).

  10. Gra w warcaby z komputerem.

  11. Gra w statki z komputerem.

  12. Gra Koło Fortuny. Kilka kategorii haseł oraz kilkanaście haseł w każdej kategorii zapisane w pliku tekstowym. Losowanie kategorii hasła oraz stawki, kupowanie samogłoski, zliczanie punktów.

  13. Napisz program obsługujący pracę dziekanatu. Stworzyć bazę przechowującą dane studentów (imię , nazwisko, nr indeksu, wiek, tablica średnich z poprzednich lat). Zdefiniować następujące funkcje: wyświetlanie wszystkich studentów w kolejności alfabetycznej, dodawanie nowych studentów, usuwanie studentów, wyszukiwanie i-tego studenta (np. z największą średnia ze studiów lub najstarszego), dodawanie ocen z kolejnych lat do i–tego studenta, sprawdzanie czy dany student istnieje w bazie i na której pozycji.

  14. Gra PacMan. Zasady jak w grze PacMac, kilka plansz.

  15. Napisz program obsługujący pracę firmy o wybranym profilu (pomysł działalności firmy oraz funkcji programu przekonsultowany wcześniej z prowadzącym). Program ma obsługiwać bazę danych oraz operacje typu: wyświetlanie zawartości, dodawanie nowych rekordów, usuwanie rekordów, wyszukiwanie według zadanego kryterium, itd.



Własne tematy projektów również mile widziane. Ewentualne pomysły proszę zgłaszać do 9 maja 2007 w celu zatwierdzenia tematu przez prowadzącego.



©operacji.org 2019
wyślij wiadomość

    Strona główna