324 godziny szkolenia



Pobieranie 87,91 Kb.
Data22.01.2018
Rozmiar87,91 Kb.


 

324 godziny szkolenia

Centrum Technik Sieciowych- ul. Dzielna 60


Kolejne dni szkolenia

godziny trwania zajęć

Nazwa bloku tematycznego

Szczegółowy plan nauczania w ramach danego bloku

1

8:30-14:30


Szkolenie psychologiczno – aktywizacyjne

Celem szkolenia jest przekazanie zarówno wiedzy teoretycznej, jak i umiejętności praktycznych. Cele szczegółowe szkolenia:
doskonalenie umiejętności nawiązywania relacji interpersonalnych, pracy w zespole, działań zadaniowych oraz funkcjonowania w rolach społecznych;
przedstawienie technik automotywacji i automobilizacji;
pozyskanie wiedzy na temat umiejętności pozwalających na określenie kompetencji zawodowych;
przedstawienie zagadnień z zakresu selekcji i rekrutacji;
opracowanie przez uczestników CV i listu motywacyjnego;
umiejętność autoprezentacji i prowadzenia rozmowy rekrutacyjnej;
wybrane elementy prawa pracy;
omówienie czynników sprzyjających utrzymaniu się w zatrudnieniu

2

8:30-14:30

Program szkolenia będzie obejmował następujące zagadnienia:
Człowiek w obliczu bezrobocia:
Człowiek i jego powołanie do pracy, znaczenie pracy w życiu człowieka.
Błąd postrzegania zwolnienia z pracy jako osobistej porażki i jego wpływ na samoocenę i poczucie własnej wartości.
Gotowość do zmian – zmiana pracy jako szansa.
Automotywacja, automobilizacja.
Poszukiwanie pracy to też praca – umiejętność zorganizowania i zaplanowania czasu poszukiwania zatrudnienia.
Zespół stresu po stracie pracy - wiedza o poszczególnych etapach cyklu oraz metody radzenia sobie z nimi, niwelowanie negatywnych skutków stresu – przydatne rozwiązania.
Budowanie relacji i nawiązywanie kontaktów. Znaczenie tych elementów zarówno w procesie radzenia sobie z sytuacją utraty pracy, jak i w procesie poszukiwania zatrudnienia

3

8:30-14:30


Podstawowe pojęcia związane z obsługą komputera i Internetu

Obsługa komputera
Podstawy budowy i obsługi komputera
Właściwe włączenie/wyłączenie komputera
Rozpoznawanie ikon na pulpicie i poruszanie się po menu
Używanie myszy/klawiatury do realizacji czynności- lista najczęściej wykorzystywanych skrótów klawiaturowych
Kopiowanie, przenoszenie plików i folderów
Usuwanie plików i folderów
Tworzenie, formatowanie dokumentów: Poznanie środowiska Microsoft Word, korzystanie z pasków narzędzi, kopiowanie, przenoszenie tekstu w obrębie dokumentu, formatowanie tekstu
Style, tabele, grafika w tekście, zaawansowane formatowanie tekstu
Zapisywanie plików w różnych formatach takich jak: doc, txt, rtf, html
Tworzenie i formatowanie arkuszy kalkulacyjnych: Poznanie środowiska Microsoft Exel, korzystanie z pasków narzędzi, formatowanie komórek, rysowanie wykresów, typy wykresów, skala, kolory, funkcje sumowania, obliczania średniej, warunki logiczne, typy danych
Tworzenie, modyfikacja, formatowanie prezentacji- Poznanie środowiska Microsoft PowerPoint, wyjaśnienie podstawowych pojęć, tworzenie prezentacji, wstawianie tekstu, wstawianie obrazu, tworzenie pokazu slajdów, przejście slajdu,
Drukowanie
Zamykanie programów
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne Internet i poczta elektroniczna
Podstawowe informacje o Internecie
Do czego służy Internet
Wyszukiwanie danych w Internecie
Korzystanie z przeglądarki stron WWW
Sposoby skutecznego wyszukiwania potrzebnych informacji w sieci
Rozróżnienie Internetu od Word Wide Web (WWW)
Podstawowe usługi oferowane przez Internet: Poczta elektroniczna, Grupy dyskusyjne, Strony i serwisy WWW, Wyszukiwarki.
Co to jest wirus? jak się przed nim chronić
Zakładanie skrzynki pocztowej
Obsługa swojego konta mailowego
Otwieranie e-maili
Wysyłanie e-maili
Dołączanie plików do listów e-mail
Co to jest Spam i jak go unikać
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

4

8:30-14:30

5

8:30-14:30

6

8:30-14:30

 

7

8:30-14:30

 

8

8:30-14:30

Moduł - Grafika komputerowa - wprowadzenie

Wprowadzenie
Funkcjonalność a estetyka
Kolor i faktura na stronach internetowych
Oświetlenie i barwy – kto ma być odbiorcą naszej strony www
Barwy – mieszanie

9

8:30-14:30

Adobe Photoshop – program służący do obróbki zdjęć

Wprowadzenie
Tworzenie nowego pliku
Otwieranie plików
Zapoznanie z paskiem narzędzi
Zapisywanie obrazka, zdjęcia w różnych formatach
Techniki zaznaczania elementów obrazu
Warstwy maski i kanały – efekty specjalne, tworzenie nowych warstw, metody kopiowania, usuwanie, zmiany kolejności warstw, łączenie warstw, wyrównywanie warstw, zarządzanie warstwami, style warstw, grupowanie, transformacje warstw
Korekcja, retusz i naprawa fotografii – kadrowanie, rozmiar i rozdzielczość obrazu, wyostrzenie, przekształcenie (np. retusz twarzy) – automatyczna korekta obrazów, praca na poziomach jasności i Histogrami, Korygowanie poziomów jasności za pomocą Curves, Zmiana kolorów, nasycenie, jasności za pomocą Hue – Saturation, Zmiana kolorów, nasycenie, jasności za pomocą Replace Color
Wykorzystanie narzędzi malarskich – wybieranie kolorów, narzędzia do malowania, dobieranie ustawień pędzli, wypełnienia i pociągnięcia, wzorki, gradienty, pędzel, ołówek, guma
Dodawanie tekstu i kształtów
Kolory: modele kolorów – RGB, CMYK, LAB, HSB, omówienie kanałów, praca z obrazem czarno – białym
Korekcja kolorów i korekta tonalna
Filtry, efekty, style i kompozycje
Fotomontaż
Efekty specjalne
Skróty klawiaturowe
Przygotowanie obrazu pod WWW
Tworzenie grafiki przeznaczonej na strony WWW
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy – ćwiczenia praktyczne

10

8:30-14:30

11

8:30-14:30

12

8:30-14:30

13

8:30-14:30

14

8:30-14:30

Gimp

Wprowadzenie
Instalacja GIMPA
Podstawowe operacje
Sposoby zaznaczania, warstwy i maski
Proste operacje edycyjne
Narzędzia tekstowe
Narzędzia malowania
filtry
Przekształcenia obrazu
Modyfikacje kolorów obrazu
Wykorzystanie linijek i prowadnic
Retusz zdjęć
Tworzenie elementów graficznych
Przygotowanie elementów 3D, tekstur i animacji
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

15

8:30-14:30

16

8:30-14:30

17

8:30-14:30

Moduł - Promocja, marketing, reklama oraz ochrona danych osobowych

Podejście zorientowane na klienta- po co mi strona internetowa, do kogo ma być skierowana
Podstawowe funkcje marketingu/ elementy zarządzania marketingiem WWW
Jak pozyskać i zatrzymać klienta
Reklama
Promocja serwisu
Jak sprawnie zarządzać stroną internetową
Metody zarabiania na stronie WWW
Ochrona danych z Internecie
Środki ochrony praw autorskich, co nie podlega ochronie prawom autorskim
Problem plagiatu

18

8:30-14:30

19

8:30-14:30

Tworzenie stron Inter- netowych. Podstawowe informacje

Czym jest strona www, a czym jest ośrodek WEB
Czym jest dla Ciebie dobra strona internetowa
Różne typy stron WWW = różne strategie zarządzania
Teoretyczne wprowadzenie do technologii tworzenia stron www: strony statyczne DHTML, strony dynamiczne PHP, strony dynamiczne ASP, organizacje normalizujące kodowanie stron www
Poznanie procesu projektowania, począwszy od poznania potrzeb klienta, a skończywszy na implementacji
Co oznacza „dobry projekt”.
Dlaczego warto prowadzić własną stronę WWW
Powody i zalety tworzenia dynamicznych stron internetowych
Do kogo kieruję stronę?
10.Struktura i wygląd strony; efektywne wykorzystanie kolorów, projektowanie palety kolorów oraz schematu barw
11.Wykorzystanie tekstury
Oprogramowanie potrzebne przy tworzeniu stron www
Etykieta i prawo autorskie
Wybór usługodawcy, u którego zamieścimy stronę www
Własna domena/ rejestracja domeny, wykupienie miejsca na serwis www
Programy wspomagające tworzenie stron- przegląd
Publikowanie stron WWW na serwerach: dobór firmy hostingowej, zasady rejestracji domen, dobór programu do FTP, publikacja stron w Internecie
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

20

8:30-14:30

21

8:30-14:30

Język HTML oraz jego rozszerzone postać XHTML

Różnice w interpretacji HTML przez różne przeglądarki internetowe: Mozilla Firefox, Opera, IE, Netscape, Safari, inne przeglądarki
Pisanie kodu HTML w zwykłym edytorze tekstu
Konstruowanie dokumentów HTML
Który edytor (X)HTML wybrać: Pajączek, CoreEditor, Ager Web Edytor, EdHTML, ezHTML, HateML Pro, kED, PSPad, Web Edit, Bluefish, gedit, Kate, Quanta Plus, SCREEM, Smultron, Taco HTML Edit
Co zrobić jeśli nie ma polskich liter w dokumentach HTML
Wygląd typowego dokumentu HTML (XHTML) Czym są podstrony?
Struktura dokumentów HTML
Rola poszczególnych znaczników języka HTML
Czym jest XHTML- po co powstał
Czy przejście z języka HTML do XHTML wymaga przepisania wszystkich stron od nowa
Dostosowanie dokumentu HTML do XHTML
Elementy struktury XHTML
Wprowadzanie i formatowanie tekstu oraz określanie jego atrybutów
Czcionka- zmiana rozmiaru czcionki na stronie WWW, kolor czcionki, rozmiar czcionki
Tworzenie łączy do innych stron WWW oraz do poczty elektronicznej
Tabele, obrazki, odnośniki, animacje i inne elementy stron
Kolory: generator kolorów, wykaz kolorów
Tło
Projektowanie mechanizmów nawigacji
Poznanie technologii kaskadowych arkuszy stylów,
Podstawy języka JavaScript- umieszczanie na stronie elementów dynamicznych
Dobór rozmiaru i jednostek miary tekstu
Pozycjonowanie składników strony
Definiowanie stylów dla ramek
Oddzielanie warstwy prezentacji od treści strony
Korzystanie z narzędzi do weryfikacji konstrukcji strony
Budowanie skalującego się układu strony
Używanie gotowych modułów dostępnych w sieci
Rola odsyłaczy ( hiperłącza, linki, odnośniki hipertekstowe)
Wstawianie odsyłacza ( hiperłącza, linku, odnośnika hipertekstowego) na stronie WWW
Wstawianie na stronie WWW odsyłacza: Gadu- Gadu, Tlen, Jabber, Skype, ICQ, AIM, Yahoo!, Messenger
Wstawianie na stronie WWW odsyłacza: grupy dyskusyjnej, NNTP, newsrc, telnet, SSH, SSL, JavaScript, Gopher, WAIS
Osadzenie na stronie pliku multimedialnego: animacja, film, muzyka
Tło dźwiękowe
Wstawianie na stronę plików do pobrania (download)
Stworzenie strony WWW podzielonej na kilka ramek (okienek)- przykłady stron WWW z ramkami (okienkami)
Wstawianie adresu e-mail na stronie WWW
Wstawianie na stronie WWW odnośnika obrazkowego (graficznego)- klikalnego przycisku
Wstawianie na stronie efektu specjalnego przy wchodzeniu lub wychodzeniu
Czego unikać aby strona WWW nie odstraszała internautów
Wprowadzenie strony do Internetu
Łatwy do zapamiętania adres strony WWW
Odnajdywanie strony w wyszukiwarkach
Darmowe komponenty: licznik odwiedzin, statystyki odwiedzin, księga gości, forum dyskusyjne, ankieta, sonda, chat, itp.
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

22

8:30-14:30

23

8:30-14:30

24

8:30-14:30

25

8:30-14:30

Adobe Dreamweaver

Kaskadowe arkusze stylów
Technologia AJAX
Projektowanie makiet i formularzy
Tworzenie łączy
Konfiguracja ustawień dostępu
Dodawanie elementów multimedialnych
Elementy graficzne, filmy wideo i animacje
Konfigurowanie zdalnego serwisu

26

8:30-14:30

27

8:30-14:30

Kaskadowe arkusze stylów CSS

Czym jest CSS- rozszyfrowanie skrótu
Podstawowe definicje w CSS: element, element zastępowany, atrybut, drzewo dokumentu, dziecko, potomek, przodek, brat
Edytory stylów
Dlaczego warto używać CSS: sposoby wstawiania stylów CSS na stronach WWW; przypisywanie stylu do dowolnego znacznika; objęcie stylem kilku elementów tekstowych; objęcie stylem grupy elementów blokowych; osadzenie arkusza stylów CSS w dokumencie; dołączanie arkusza stylów CSS z zewnętrznego pliku; kaskadowość stylów CSS/ łamanie zasady kaskadowości
Selektory: czym są selektory w języku CSS; selektory elementów; selektory atrybutów; selektory specjalne; selektory pseudoelementów; selektory pseudokras;
Czcionki: wielkość, rodzaj, styl, waga, wariant, atrybuty mieszane, rozciągnięcie, proporcje
Tekst: kolor, dekoracja, transformacja, wyrównanie, wcięcie, cień, odstępy między wierszami, odstęp między wyrazami, odstęp między literami, białe znaki,
Tło: kolor, tło obrazkowe, powtarzanie, pozycja, zaczepianie, atrybuty mieszane, usunięcie tła
Marginesy: pudełkowy, górny, dolny, lewy, prawy, atrybuty mieszane, załamywanie marginesów, górny wewnętrzny, dolny wewnętrzny, lewy wewnętrzny, prawy wewnętrzny
Obramowanie: styl obramowania, atrybuty mieszane stylu obramowania, szerokość obramowania, atrybuty mieszane szerokości obramowania, kolor obramowania, atrybuty mieszane koloru obramowania, styl obrysu, szerokość obrysu, kolor obrysu, atrybuty mieszane obrysu
Wykazy: typ stylu, zawijanie tekstu, wyróżnik obrazkowy, atrybuty mieszane, odstęp wyróżnika, automatyczna numeracja
Tabele: podpis, rozplanowanie, obramowanie, odstępy między komórkami, puste komórki, rozmiary,
Pozycjonowanie: relatywne, absolutne, ustalone, statyczne, nakładanie, obcinanie, wyświetlanie, widzialność, ustawienie, przyleganie
Kursor: kształt, kursor obrazkowy
Drukowanie: przełamanie strony, blokada przełamania strony, linijki, dostosowanie strony WWW do wydruku bez potrzeby tworzenia nowej wersji; ukrywanie na wydruku niektórych elementów strony
Filtry: wprowadzenie efektów specjalnych na stronie WWW; przezroczystość, rozmazanie, selektywna przezroczystość, cień, lustro, jarzenie, skala szarości, negatyw, maska, rozmyty cień, fala, prześwietlenie, światło, łączenie efektów
Typy mediów CSS: all, aural, braille, embossed, handheld, print, projection, screen, tty, tv
Różnica pomiędzy grupą a typem mediów: continuous, paged, visual, aural, tactile, grid, bitmap, interactive, static, all
Menu w CSS: pionowe menu, poziome menu, menu z nagłówkami
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

28

8:30-14:30

29

8:30-14:30

30

8:30-14:30

31

8:30-14:30

Adobe Ilustrator

Wprowadzenie
Specyfika formatów wektorowych
Właściwości formatu wektorowego
Zastosowanie grafiki wektorowej
Zapoznanie z obszarem pracy programu
Tworzenie, zapisywanie i odczytywanie pliku
Tryby widoku
Powiększanie widoku
Linijki i linie pomocnicze
Narzędzia podstawowe: kształty, przemieszczanie za pomocą myszy, skalowanie za pomocą myszy, obrót za pomocą myszy, pochylenie za pomocą myszy
Zarządzanie oraz łączenie obiektów: grupowanie obiektów, duplikowanie obiektów, zmiana kolejności obiektów, łączenie tymczasowe i trwałe,
Praca z kolorami: zakładka kolory, próbki, kolory globalne, odcienie kolorów, definiowanie przejść tonalnych
Praca z warstwami: dodawanie warstw, zmiana kolejności warstw, ukrywanie i blokowanie warstwy, przenoszenie obiektów pomiędzy warstwami
Rysowanie obiektów liniowych: skróty klawiaturowe, okna dialogowe narzędzi, praca na warstwach dokumentu, zastosowanie poleceń do pracy na ścieżkach
Rysowanie obiektów posiadających wypełnienia: skróty klawiaturowe, okna dialogowe narzędzi, praca na warstwach dokumentu, zastosowanie poleceń do pracy na ścieżkach, techniki rysunku wykorzystujące obiekty pełne (narzędzie do zniekształceń, siatka gradientu), rodzaje wypełnień i posługiwanie się narzędziami, paletami i poleceniami służącymi do pracy na wypełnieniach
Rysowanie piórkiem: optymalne ustawienia programu do rysownia piórkiem, techniki rysowania piórkiem (techniki obiektów nakładających się - użycie palety filtry ścieżek, kopiowanie odcinków krzywych), zastosowanie poleceń i palet przydatnych podczas rysownia, praca na szkicu

Rysowanie ołówkiem : techniki rysownia ołówkiem, narzędzia wspomagające rysownie ołówkiem, zastosowanie narzędzi do interaktywnego malowania, echniki uzyskiwania wypełnień obiektów i obrysów


Malowanie w Illustratorze : tworzenie pędzli własnych i praca na bibliotekach pędzli, techniki rysowania pędzlem, wykorzystanie warstw podczas malowania pędzlem, możliwości współpracy z Photoshopem i innymi programami
Inne techniki graficzne: narzędzie ewolucji, interaktywny obrys, rozpylacz, wykresy style graficzne (paleta styli i wyglądu), maskowanie, filtry
Tekst: typy tekstu, narzędzia i palety wspomagające wpisywanie tekstu, efekty tekstowe, rozwiązanie problemów czytelności tekstu na różnego typu podłożach, formatowanie tekstu stylami tekstowymi
Kanony graficzne posługiwania się kreską, obiektami posiadającymi wypełnienie, krojami pisma, kolorami w celu utrzymania spójności kompozycyjnej dokumentu
Możliwości animacji grafiki w Ilustratorze
Grafika internetowa
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

32

8:30-14:30

33

8:30-14:30

34

8:30-14:30

CorelDraw

Wprowadzenie podstaw CorelDRAW
Podstawowe różnice między grafiką wektorową a grafiką rastrową
Narzędzia edycyjne: rysowanie, przenoszenie, usuwanie obiektów, skalowanie, obracanie, pochylanie, tworzenie odbicia lustrzanego obiektów, duplikowanie obiektów, ustawianie atrybutów konturu, zapoznanie się ze wszystkimi rodzajami wypełnień, tworzenie własnych wypełnień
transformacje obiektów za pomocą okien dialogowych: Rozmiar, położenie, obrót, skala i lustro, pochylanie
Tekst i obróbka tekstu w Corelu: formatowanie i edycja tekstu, rodzaje i atrybuty tekstu, dopasowywanie tekstu do ścieżki
Praca na warstwach
Efekty: perspektywa, metamorfoza, wytłoczenie, soczewki, kadrowanie, interaktywne efekty
Efekty bitmapowe
Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

35

8:30-14:30

36

8:30-14:30

37

8:30-14:30

Flash i Flash CS3 oraz podstawy języka Action Script

1. Czym jest Flash
2. Co potrafi nowy Flash CS3
3. Praca z narzędziami rysowniczymi
4. Modyfikowanie i przekształcanie grafiki
5. Symbole i biblioteka
6. Tworzenie animacji
7. Personalizowanie Flasha
8. Praca z importowanymi plikami
9. Tworzenie prostych grafik: narzędzie Line, narzędzie Oval, narzędzie Rectangle, narzędzie Pencil, narzędzie Pen, narzędzie Brush, narzędzie Eyedropper, narzędzie Paint Bucket, narzędzie Ink Bottle, narzędzie Eraser, text, narzędzie Arrow, narzędzie Lasso, przemieszczanie obiektów, podstawowe czynności edycyjne, narzędzie Subselection, transformacja obiektów, praca z warstwami,
10. Wykorzystanie grafik spoza programu Flash- importowanie, edycja
11. Animacje z automatycznym uzupełnianiem klatek: płynna animacja ruchu obiektu, animacja obiektu zmieniającego kolor, animacja z obracaniem obiektu, animowanie grafik zmieniających rozmiar, animacja z metamorfozą, animacja obiektu po ścieżce, animacja grafiki z maską
12. Podstawy języka ActionScript- do czego służy, elementy języka, napisanie skryptu, funkcje a ActionScript, kolory, rysowanie obiektów, tekst, dźwięki
13. Tworzenie symboli przycisków
14. Dodawanie dźwięku do filmów
15. Publikowanie filmu Flasha
16. Rozmieszczenie animacji na wielu warstwach
17. Wykorzystywanie kolorów
18. Animowanie tekstów
19. Zarządzanie czcionkami
20. Sposoby animacji
21. Użycie filtrów oraz efektów
22. Wykorzystywanie warstw w projekcie
23. Animowanie postaci
24. Pliki dźwiękowe: importowanie dźwięków, dołączanie dźwięków do klatek
25. Wyświetlanie filmów wideo: import materiału wideo, dołączanie materiału wideo do klatek
26. Tworzenie animowanego menu
27. Animowana strona WWW- tworzenie
28. Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

38

8:30-14:30

39

8:30-14:30

40

8:30-14:30

41

8:30-14:30

Adobe InDesign

Dodawanie efektów do obiektów
Przezroczystości
Rozmycia
Tabele
Formatowanie tekstu przy pomocy tabel
Dodawanie stron
Kasowanie i układanie stron
Strony wzorcowe, edycja stron wzorcowych, tworzenie strony wzorcowej z obszarami zablokowanymi
Warstwy, używanie palety warstwy
Praca z tekstem, dopasowywanie odstępów między literami i wyrazami
Sprawdzanie pisowni
Tworzenie i nadawanie stylów obiektowych
Importowanie grafiki rastrowej
Eksport plików eps
Eksport plików html
Pliki Postscript
Publikacje w formacie PDF
Narzędzia grafiki wektorowej
Krzywa Beziera , tworzenie krzywych
Narzędzie pióra
Kompozycja
Analizowanie wyglądu strony

42

8:30-14:30

43

8:30-14:30

Skrypty serwerowe PHP

1. Czym jest PHP- skrót
2. PHP w HTML
3. Instalacja i konfiguracja
4. Konstrukcja skryptu
5. Wstawianie skryptu
6. Składnia i komentarze: oddzielanie instrukcji, komentarze, zmienne, typy zmiennych, zmiana typu, predefiniowane zmienne, stałe
7. Operatory: czym są?, operatory arytmetyczne, operator przypisania, operatory operacji bitowych, operatory porównania, operator kontroli błędów, operator wywołania, operatory inkrementacji i dekrementacji, operatory logiczne, operator ciągu,
8. Struktury kontrolne: instrukcje warunkowe, pętla FOR, pętla while, pętla do…while, przerywanie wykonań pętli, składnia swith
9. Tablice: tablica asocjacyjna, przeglądanie tablic, sortownie tablic, tworzenie ciągów tablic
10. Użycie kodu: funkcje, klasy, instrukcje include i require, funkcja readfile, zasięg zmiennych
11. Przekazywanie zmiennych między stronami: formularze, upload plików, odnośniki, cookies, register_globals
12. Obsługa sesji
13. Obsługa ciągów tekstowych: wyrażenie regularne, porównanie ciągów, wyciąganie fragmentów ciągów, podmienianie fragmentów ciągów, podmienianie znaków w ciągach,
14. Odbieranie plików od użytkownika
15. Operacje na plikach: otwieranie i zamykanie plików, wewnętrzny wskaźnik pliku, odczyt z plików, zapis do pliku, przycinanie plików, blokowanie plików, funkcje informacyjne, operacje na plikach i katalogach, prawa dostępu, przetwarzanie ścieżki, operacje na katalogach
16. Wykorzystanie plików XML
17. Generowanie obrazków
18. Obsługa baz danych w PHP na przykładzie MySQL
19. Wysyłanie poczty
20. Bezpieczeństwo w PHP
21. Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

44

8:30-14:30

45

8:30-14:30

46

8:30-14:30

47

8:30-14:30

48

8:30-14:30

JavaScript

1. Czym jest JavaScript
2. Gramatyka języka JavaScript
3. Zasady umieszczania Javascript na stronach WEB
4. Obiekty i funkcje
5. Rekurencja
6. Kaskadowe łączenie wywołań
7. Literały obiektowe
8. Dziedziczenie — pseudoklasyczne, prototypowe, funkcyjne
9. Tablice
10. Wyrażenia regularne
11. Klasa znaków i kwantyfikator wyrażenia regularnego
12. Wprowadzenie do technologii AJAX
13. Zasada działania AJAX
14. Obsługa grafiki, animacji i dźwięków
15. Tworzenie efektownych menu rozwijanych
16. Podsumowanie i sprawdzenie wiedzy - ćwiczenie praktyczne

49

8:30-14:30

50

8:30-14:30

51

8:30-14:30

52

8:30-14:30

53

8:30-14:30


Szkolenie psychologiczno – aktywizacyjne

Kandydat do zatrudnienia w procesie selekcji i rekrutacji:
1. Kandydat idealny, czyli oczekiwania pracodawców wobec poszukujących zatrudnienia na obecnym rynku pracy; wymagania współczesnego rynku pracy.
2. Jawny i ukryty rynek pracy.
3. Metody poszukiwania zatrudnienia – jak dotrzeć do pracodawcy.
4. Kwestionariusz „Kotwice Scheina” wskazujący na obszary własnych kompetencji, motywacji do pracy i systemu wartości.
5. Mocne i słabe strony jako atut w drodze po stanowisko – akceptacja siebie.
6. Praktyczne przygotowanie dokumentów aplikacyjnych.
7. Efektywna prezentacja i autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Program zapewnia przygotowanie uczestników szkolenia zarówno do przyszłego procesu rekrutacji między innymi poprzez przeprowadzanie próbnych rozmów kwalifikacyjnych, lecz także obejmuje planowanie poszukiwania pracy



54

8:30-14:30

Jak utrzymać się w zatrudnieniu:
1. Praca i co dalej – umiejętność dostosowania się do nowej sytuacji, nowego zespołu, nowej kultury organizacyjnej. Moja rola w procesie adaptacji.
2. Sposoby radzenia sobie ze stresem w nowym otoczeniu i przy wykonywaniu nowych obowiązków.
3. Jak pracować, aby nie wpaść w spiralę wypalenia zawodowego.
4. Wybrane elementy z prawa pracy.




©operacji.org 2017
wyślij wiadomość

    Strona główna